NLB mKlik

Mobilno bankarstvo

R

Brz i jednostavan pristup Vašim računima.

R

Uštedite vrijeme i novac uz niže troškove transakcija.

R

Banka dostupna 24 sata dnevno, svaki dan u godini.

Mobilno bankarstvo NLB mKlik je usluga koja omogućava brz, jednostavan i siguran pristup računima komitenta putem mobilnog telefona koji ima pristup Internetu. Koristeći mobilno bankarstvo moguće je vršiti transakcije u bilo kojem trenutku, gdje god se nalazite.

Najnovije funkcionalnosti u NLB mKlik aplikaciji

mCash

Mogućnost kreiranja i pošiljke koda za podizanje novca na bankomatima NLB Banke a. d. Banja Luka bez upotrebe platne kartice.

P2P (peer to peer)

Funkcionalnost koja omogućava korisnicima da obavljaju plaćanja drugom korisniku uz poznavanje njegovog broja telefona.

Mogućnost izvoda

Pregled štampe izvoda za transakcione i devizne račune direktno iz aplikacije.

Upravljanje limitima

Podizanje novca na bankomatima, plaćanja na POS terminalima i plaćanja na internetu su još više pod vašom kontrolom.

Devizno plaćanje

Obavljanje međunarodnih transakcija je sada dostupno u aplikaciji mobilnog bankarstva.

Pregled otplatnog plana za kredite

Mogućnost da klijenti imaju jasan pregled svojih kreditnih obaveza.

Mogućnosti unutar NLB mKlik aplikacije

Nove funkcionalnosti

mCash – kreiranje i pošiljka koda za podizanje novca na bankomatima bez upotrebe kartice;

P2P (peer to peer) – funkcionalnost omogućava korisnicima da obavljaju plaćanja drugom korisniku uz poznavanje njegovog broja telefona;

Mogućnost izvoda – pregled i štampe izvoda za transakcione i devizne račune direktno iz aplikacije;

Limiti – upravljanje limitima za podizanje novca na bankomatima, plaćanja na POS terminalima i za online plaćanje.

Devizno plaćanje – obavljanje međunarodnih transakcija.

Izvodi – mogućnost pregleda i štampe izvoda transakcione i devizne račune.

Pregled otplatnog plana za kredite – omogućava klijentima da imaju jasan pregled svojih obaveza.

Postojeće funkcionalnosti
 

Upravljanje sredstvima – prenos sredstava između računa korisnika, kao i uplata sredstava na račune drugih lica u zemlji;

Prenos sredstava – na štednju, uplata rate kredita ili uplata sredstava na kreditnu karticu;

Plaćanje jednim dodirom ekrana – mogućnost pristizanja režijskih računa direktno u aplikaciju.

Pregledi transakcija – brz i jednostavan pregled transakcija na računima i platnim karticama korisnika;

Blokada kartica – mogućnost blokiranja platnih kartica kroz aplikaciju (u slučaju nestanka ili zloupotrebe);

Konverzija – kupovina različitih valuta putem NLB mKlik;

Pronalazak najbliže poslovnice ili bankomata NLB Banke;

Promjena PIN koda za mKlik.

Video uputstva - tutorijali

Potražite pomoć u vidu interaktivnih i video uputstava koji pružaju odgovore na osnovna pitanja korištenja aplikacije.

Često postavljana pitanja

Najčešće postavljana pitanja i odgovori vezani za NLB mKlik aplikaciju mobilnog bankarstva.

Pregled limita za obavljanje elektronskih platnih transakcija putem mobilnog bankarstva

VRSTA LIMITA mKlik
Dnevni limiti za obavljanje elektronskih platnih naloga 5.000 KM
Interni prenosi između računa Komitenta u istoj valuti Bez dnevnog limita
Kupoprodaja EUR-BAM i obrnuto Bez dnevnog limita
Kupoprodaja ostalih valuta 2.000 KM
Nalozi na račune u Banci i eksterni nalozi 5.000 KM
Nalozi na račune Banke 30.000 KM

Kako početi sa korišćenjem

1.   Podnesite zahtjev za korišćenje u NLB Banci 

Za početak korišćenja potrebno je ugovoriti jedan od paketa usluga u NLB Banci koji uključuje mobilno bankarstvo i podnijeti zahtjev za korišćenje mobilnog bankarstva u najbližoj poslovnici Banke.

2. Primićete aktivacioni kod na e-mail

U roku od 24 sata primićete aktivacioni kod na e-mail adresu registrovanu u Banci.

 3.   Instalirajte aplikaciju i unesite kodove

Na mobilnom telefonu otvorite Play Store ili App Store aplikaciju na mobilnom uređaju. Unesite u pretragu „mklik NLB Banka Banja Luka“ da biste pronašli aplikaciju.

 

Klikom na Install pokrenućete instalaciju programa.

4.  Otvorite mKlik i odredite svoj PIN

Prilikom pokretanja aplikacije, izborom opcije Registracija prikazaće vam se više opcija. Novi korisnici aplikacije biraju opciju Novi korisnici, a potom unose kod koji su dobili putem e-mail-a, dok se drugi kod šalje SMS porukom i automatski učitava.

Nakon unosa kodova, korisnicima će se pojaviti se polje za unos PIN koda (kojeg korisnik definiše po svojoj želji), a potom i polje za unos koda za obnovu, koji korisnicima kasnije služi za ponovno pokretanje aplikacije u slučaju brisanja iste, promjene telefona ili slične situaicje.

Važna napomena: PIN kod i kod za obnovu treba da znaju samo korisnici mobilnog bankarstva. Zaposleni u NLB Banci vam neće tražiti ove kodove. Nakon definisanja istih, aplikacija je aktivna i spremna za korišćenje.

Aplikaciju mobilnog bankarstva – NLB mKlik možete preuzeti i na odgovarajućem linku koji ćete dobiti u e-mail poruci ili skeniranjem QR koda u nastavku:

mKlik za Android   mKlik za iOS

Info

Posjetite Vama najbližu poslovnicu ili se informišite na 0800 50 510.