NLB mKlik Šest mjeseci bez mjesečne naknade

 
R

Brz i jednostavan pristup Vašim računima

R

Uštedite vrijeme i novac uz niže troškove transakcija

R

Banka dostupna 24h dnevno, svaki dan u godini

NLB mKlik mobilno bankarstvo - Šest mjeseci bez mjesečne naknade

Ugovorite NLB mKlik mobilno bankarstvo u bilo kojoj poslovnici NLB Banke.
Mobilno bankarstvo NLB mKlik je usluga koja omogućava brz, jednostavan i siguran pristup računima komitenta putem mobilnog telefona koji ima pristup Internetu. Koristeći mobilno bankarstvo moguće je vršiti transakcije u bilo kojem trenutku, gdje god se nalazite.

Posebne pogodnosti usluge mKlik

  • Prenos sredstava između računa korisnika kao i drugim licima u zemlji
  • Izvršiti prenos sredstava na štednju ili uplatu rate kredita
  • Pregledati transakcije na računima korisnika za proteklih 90 dana
  • Upravljati mogućnošću plaćanja karticama putem Interneta
  • Blokirati platnu karticu (u slučaju nestanka ili zloupotrebe)
  • Vršiti konverziju sredstava u različite valute
  • Pronaći najbližu poslovnicu ili bankomat NLB Banke
  • Promijeniti PIN kod za mKlik
  • Primiti poruke i obavještenja od Banke

Pregled limita za obavljanje elektronskih platnih transakcija putem mobilnog bankarstva

VRSTA LIMITA mKlik
Dnevni limiti za obavljanje elektronskih platnih naloga 5.000 KM
Interni prenosi između računa Komitenta u istoj valuti Bez dnevnog limita
Kupoprodaja EUR-BAM i obrnuto Bez dnevnog limita
Kupoprodaja ostalih valuta 2.000 KM
Nalozi na račune u Banci i eksterni nalozi 5.000 KM
Nalozi na račune Banke 30.000 KM

Nove funkcionalnosti usluge mKlik

 
  • Mogućnost plaćanja režijskih računa samo jednim klikom i
  • Otključavanje kartica za korišćenje u inostranstvu
Više informacija o načinu korišćenja novih funkcionalnosti možete vidjeti u
i
Uputstvu za korišćenje novih mogućnosti u mKlik aplikaciji

Kako početi sa korišćenjem

1.   Podnesite zahtjev za korišćenje u NLB Banci  Za početak korišćenja potrebno je podnijeti zahtjev za korišćenje mobilnog bankarstva u najbližoj poslovnici Banke. 2.  Primićete dva aktivaciona koda, po jedan u SMS i e-mail poruci Nakon potpisivanja ugovora o korišćenju, u roku od 24 časa primićete dva aktivaciona koda: prvi putem SMSa i drugi na e-mail adresu (koje ste prijavili u Banci).  3.   Instalirajte aplikaciju i unesite kodove Na mobilnom telefonu otvorite Play Store ili App Store aplikaciju na mobilnom uređaju. Unesite u pretragu „mklik NLB Banka Banja Luka“ da biste pronašli aplikaciju.   Klikom na Install pokrenućete instalaciju programa. Nakon instalacije pojaviće se ikonica NLB mKlik.  4.  Otvorite mKlik i odredite svoj PIN Prilikom pokretanja aplikacije izborom opcije Postani korisnik pojaviće se dva polja za unos aktivacionih kodova. Prvi aktivacioni kod je dostavljen u SMS, a drugi u e-mail poruci na adresu korisnika. Nakon unosa kodova pojaviće se polje za unos korisničkog imena i PIN koda koje korisnik definiše po svojoj želji. Važno je da PIN kod treba da bude poznat samo Korisniku mobilnog bankarstva. Nakon definisanja PINa aplikacija je aktivna i spremna za korišćenje.  
Aplikaciju mKlik možete preuzeti i na odgovarajućem linku koji ćete dobiti u e-mail poruci ili skeniranjem QR koda:  
mKlik za Android   mKlik za iOS  mKlik za Huawei 
i
Informativni list za mobilno bankarstvo – mKlik
Mješoviti holding „Elektroprivreda Republike Srpske“, Matično preduzeće a.d. Trebinje, od 01.04.2021. godine obavlja snabdijevanje električnom energijom za kupce, što između ostalog podrazumijeva novi račun primaoca kao i novu pretplatničku šifru korisnika. Svi komitenti koji su se ranije registrovali za prijem elektronskog računa kroz NLB mKlik, i koji žele nastaviti primati račune na ovaj način, potrebno je da izvrše novu registraciju elektronskog računa. U meniju Elektronski računi kliknite na Pregled i izaberite dobavljača usluge tražeći broj računa definisan od strane preduzeća „Elektroprivreda Republike Srpske“. Samo jednom popunite potrebne podatke i od narednog mjeseca će popunjene uplatnice sa svim podacima kao što su iznos, poziv na broj, svrha doznake i slično, stizati u aplikaciju. Pogledajte Kratko uputstvo o korištenju opcije i odabiru potrebnih podataka za unos.

Info

Posjetite Vama najbližu poslovnicu ili se informišite na 0800 50 510.