Poštovani klijenti,

NLB Banka a. d. Banja Luka je pustila u rad novi servis elektronskog bankarstva – NLB eKlik.

Neke od karakteristika novog NLB eKlik servisa su:

  • novi dizajn i jednostavnije korištenje;
  • brži pristup svim sadržajima u aplikaciji;
  • brža obrada i izvršavanje naloga.

Postojećim korisnicima elektronskog bankarstva (starijeg servisa pod nazivom “NLB eClick”), tokom mjeseca aprila Banka će dostaviti na e-mail adresu obavještenje o načinu i vremenu aktiviranja novog NLB eKlik servisa, kao i instrukcije za prijavu na isti.

Prijava je jednostavna i sastoji se iz tri koraka:

(1) Prvi korak za prijavu u NLB eKlik je kreiranje nove lozinke (min. 10 karaktera, kombinacija velikih i malih slova, specijalnih karaktera) koju je potrebno potvrditi. Nakon definisanja i potvrde lozinke pristupa se ekranu za Prijavu.

(2) Drugi korak je unos korisničkog imena kojeg je Banka dostavila na e-mail i lozinke koju je klijent prethodno definisao.

(3) Treći korak je izbor drugog faktora autentifikacije, odnosno drugog faktora za prijavu:

  • ukoliko ste korisnik eKlik aplikacije samo kao fizičko lice i imate uvid u samo svoje lične račune, za prijavu birate SMS, a nakon prijave potpisivanje naloga vršite takođe putem SMS lozinke.
  • ukoliko ste ovlašteni za rad sa računima za pravno lice i već imate NLB Token – za prijavu koristite postojeću aplikaciju NLB Tokena, a nakon prijave potpisivanje naloga vršite takođe putem NLB Tokena.
  • ukoliko ste označili SMS, na vaš telefon dobijate jednokratnu lozinku koju unosite u predviđeno polje na prikazanom ekranu i nakon potvrde unešene lozinke birate Prijava i prijavljujete se u aplikaciju.
  • ukoliko ste izabrali NLB Token prikazaće vam se ekran i referentni broj koji je potrebno da unesete u vašu NLB Token aplikaciju, zatim generišete kod putem NLB Token aplikacije, a potom taj kod unosite na ekranu eKlik aplikacije u polje Token. Klikom na Prijava vaša prijava će biti uspješno završena.

Nakon provođenja ova tri koraka, prijavili ste se u servis.

Detaljno uputstvo za aktivaciju i korišćenje novog NLB eKlik servisa možete pronaći ovdje.

Uputstvo za korištenje Microsoft Authenticatora možete pronaći ovdje.

Molimo Vas upoznajte se sa servisom kroz Uputstvo kako bi bili spremni za prijavu nakon što vam Banka dostavi link za prijavu i vaše novo korisničko ime.

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati putem telefona 0800 50 510 ili na e-mail adresu helpdesk@nlb-rs.ba.

S poštovanjem,
NLB Banka a. d. Banja Luka