NLB mKlik

 

R

Brz i jednostavan pristup Vašim računima

R

Uštedite vrijeme i novac uz niže troškove transakcija

R

Banka dostupna 24h dnevno, svaki dan u godini

Mobilno bankarstvo NLB mKlik je usluga koja omogućava brz, jednostavan i siguran pristup računima komitenta putem mobilnog telefona koji ima pristup Internetu. Koristeći mobilno bankarstvo moguće je vršiti transakcije u bilo kojem trenutku, gdje god se nalazite.

Posebne pogodnosti usluge mKlik

  • Prenos sredstava između računa korisnika kao i drugim licima u zemlji
  • Izvršiti prenos sredstava na štednju ili uplatu rate kredita
  • Pregledati transakcije na računima korisnika za proteklih 90 dana
  • Upravljati mogućnošću plaćanja karticama putem Interneta
  • Blokirati platnu karticu (u slučaju nestanka ili zloupotrebe)
  • Vršiti konverziju sredstava u različite valute
  • Pronaći najbližu poslovnicu ili bankomat NLB Banke
  • Promijeniti PIN kod za mKlik
  • Primiti poruke i obavještenja od Banke

Pregled limita za obavljanje elektronskih platnih transakcija putem mobilnog bankarstva

VRSTA LIMITA mKlik
Dnevni limiti za obavljanje elektronskih platnih naloga 5.000 KM
Interni prenosi između računa Komitenta u istoj valuti Bez dnevnog limita
Kupoprodaja EUR-BAM i obrnuto Bez dnevnog limita
Kupoprodaja ostalih valuta 2.000 KM
Nalozi na račune u Banci i eksterni nalozi 5.000 KM
Nalozi na račune Banke 30.000 KM

Nove funkcionalnosti usluge mKlik

  • Mogućnost plaćanja režijskih računa samo jednim
    klikom i
  • Otključavanje kartica za korišćenje u inostranstvu

Više informacija o načinu korišćenja novih funkcionalnosti možete vidjeti u

i
Uputstvu za korišćenje novih mogućnosti u mKlik aplikaciji

Kako početi sa korišćenjem

1.   Podnesite zahtjev za korišćenje u NLB Banci 

Za početak korišćenja potrebno je podnijeti zahtjev za korišćenje mobilnog bankarstva u najbližoj poslovnici Banke.

2.  Primićete dva aktivaciona koda, po jedan u SMS i e-mail poruci

Nakon potpisivanja ugovora o korišćenju, u roku od 24 časa primićete dva aktivaciona koda: prvi putem SMSa i drugi na e-mail adresu (koje ste prijavili u Banci).

 3.   Instalirajte aplikaciju i unesite kodove

 Na mobilnom telefonu otvorite Play Store ili App Store aplikaciju na mobilnom uređaju. Unesite u pretragu „mklik NLB Banka Banja Luka“ da biste pronašli aplikaciju.

  

 Klikom na Install pokrenućete instalaciju programa. Nakon instalacije pojaviće se ikonica NLB mKlik. 

 4.  Otvorite mKlik i odredite svoj PIN

Prilikom pokretanja aplikacije izborom opcije Postani korisnik pojaviće se dva polja za unos aktivacionih kodova. Prvi aktivacioni kod je dostavljen u SMS, a drugi u e-mail poruci na adresu korisnika. Nakon unosa kodova pojaviće se polje za unos korisničkog imena i PIN koda koje korisnik definiše po svojoj želji. Važno je da PIN kod treba da bude poznat samo Korisniku mobilnog bankarstva. Nakon definisanja PINa aplikacija je aktivna i spremna za korišćenje.

 

Aplikaciju mKlik možete preuzeti i na odgovarajućem linku koji ćete dobiti u e-mail poruci ili skeniranjem QR koda:

mKlik za Android   mKlik za iOS  mKlik za Huawei 

Mješoviti holding „Elektroprivreda Republike Srpske“, Matično preduzeće a.d. Trebinje, od 01.04.2021. godine obavlja snabdijevanje električnom energijom za kupce, što između ostalog podrazumijeva novi račun primaoca kao i novu pretplatničku šifru korisnika.

Svi komitenti koji su se ranije registrovali za prijem elektronskog računa kroz NLB mKlik, i koji žele nastaviti primati račune na ovaj način, potrebno je da izvrše novu registraciju elektronskog računa.

U meniju Elektronski računi kliknite na Pregled i izaberite dobavljača usluge tražeći broj računa definisan od strane preduzeća „Elektroprivreda Republike Srpske“.

Samo jednom popunite potrebne podatke i od narednog mjeseca će popunjene uplatnice sa svim podacima kao što su iznos, poziv na broj, svrha doznake i slično, stizati u aplikaciju.

Pogledajte Kratko uputstvo o korištenju opcije i odabiru potrebnih podataka za unos.

Info

Posjetite Vama najbližu poslovnicu ili se informišite na 0800 50 510.