NLB mKlik
Brz i jednostavan pristup Vašim računima
Uštedite vrijeme i novac uz niže troškove transakcija
Banka dostupna 24h dnevno, svaki dan u godini
Mobilno bankarstvo NLB mKlik je usluga koja omogućava brz, jednostavan i siguran pristup računima komitenta putem mobilnog telefona koji ima pristup Internetu. Koristeći mobilno bankarstvo moguće je vršiti transakcije u bilo kojem trenutku, gdje god se nalazite.
Posebne pogodnosti usluge mKlik
- Prenos sredstava između računa korisnika kao i drugim licima u zemlji
- Izvršiti prenos sredstava na štednju ili uplatu rate kredita
- Pregledati transakcije na računima korisnika za proteklih 90 dana
- Upravljati mogućnošću plaćanja karticama putem Interneta
- Blokirati platnu karticu (u slučaju nestanka ili zloupotrebe)
- Vršiti konverziju sredstava u različite valute
- Pronaći najbližu poslovnicu ili bankomat NLB Banke
- Promijeniti PIN kod za mKlik
- Primiti poruke i obavještenja od Banke
Pregled limita za obavljanje elektronskih platnih transakcija putem mobilnog bankarstva
VRSTA LIMITA | mKlik |
Dnevni limiti za obavljanje elektronskih platnih naloga | 5.000 KM |
Interni prenosi između računa Komitenta u istoj valuti | Bez dnevnog limita |
Kupoprodaja EUR-BAM i obrnuto | Bez dnevnog limita |
Kupoprodaja ostalih valuta | 2.000 KM |
Nalozi na račune u Banci i eksterni nalozi | 5.000 KM |
Nalozi na račune Banke | 30.000 KM |
Nove funkcionalnosti usluge mKlik
- Mogućnost plaćanja režijskih računa samo jednim
klikom i - Otključavanje kartica za korišćenje u inostranstvu
Više informacija o načinu korišćenja novih funkcionalnosti možete vidjeti u
Kako početi sa korišćenjem
1. Podnesite zahtjev za korišćenje u NLB Banci
Za početak korišćenja potrebno je podnijeti zahtjev za korišćenje mobilnog bankarstva u najbližoj poslovnici Banke.
2. Primićete dva aktivaciona koda, po jedan u SMS i e-mail poruci
Nakon potpisivanja ugovora o korišćenju, u roku od 24 časa primićete dva aktivaciona koda: prvi putem SMSa i drugi na e-mail adresu (koje ste prijavili u Banci).
3. Instalirajte aplikaciju i unesite kodove
Na mobilnom telefonu otvorite Play Store ili App Store aplikaciju na mobilnom uređaju. Unesite u pretragu „mklik NLB Banka Banja Luka“ da biste pronašli aplikaciju.
Klikom na Install pokrenućete instalaciju programa. Nakon instalacije pojaviće se ikonica NLB mKlik.
4. Otvorite mKlik i odredite svoj PIN
Prilikom pokretanja aplikacije izborom opcije Postani korisnik pojaviće se dva polja za unos aktivacionih kodova. Prvi aktivacioni kod je dostavljen u SMS, a drugi u e-mail poruci na adresu korisnika. Nakon unosa kodova pojaviće se polje za unos korisničkog imena i PIN koda koje korisnik definiše po svojoj želji. Važno je da PIN kod treba da bude poznat samo Korisniku mobilnog bankarstva. Nakon definisanja PINa aplikacija je aktivna i spremna za korišćenje.
Mješoviti holding „Elektroprivreda Republike Srpske“, Matično preduzeće a.d. Trebinje, od 01.04.2021. godine obavlja snabdijevanje električnom energijom za kupce, što između ostalog podrazumijeva novi račun primaoca kao i novu pretplatničku šifru korisnika.
Svi komitenti koji su se ranije registrovali za prijem elektronskog računa kroz NLB mKlik, i koji žele nastaviti primati račune na ovaj način, potrebno je da izvrše novu registraciju elektronskog računa.
U meniju Elektronski računi kliknite na Pregled i izaberite dobavljača usluge tražeći broj računa definisan od strane preduzeća „Elektroprivreda Republike Srpske“.
Samo jednom popunite potrebne podatke i od narednog mjeseca će popunjene uplatnice sa svim podacima kao što su iznos, poziv na broj, svrha doznake i slično, stizati u aplikaciju.
Pogledajte Kratko uputstvo o korištenju opcije i odabiru potrebnih podataka za unos.
Info
Posjetite Vama najbližu poslovnicu ili se informišite na 0800 50 510.