NLB mKlik
Brz i jednostavan pristup Vašim računima
Uštedite vrijeme i novac uz niže troškove transakcija
Banka dostupna 24h dnevno, svaki dan u godini
NLB Za mlade - Šest mjeseci bez mjesečne naknade
Svi novi i postojeći klijenti NLB Banke a. d. Banja Luka do 26 godina starosti koji ugovore mobilno bankarstvo – mKlik uz dostavljen dokaz o studiranju ili statusu učenika, ostvaruju mogućnost korištenja NLB mKlik aplikacije 6 mjeseci bez mjesečne naknade. Nakon isteka promotivnog perioda, cijena mjesečne naknade umanjena je za 50% i iznosi 1 KM mjesečno.
Za aktiviranje usluge dovoljan je samo jedan dolazak u bilo koju poslovnicu Banke.
Mobilno bankarstvo NLB mKlik je usluga koja omogućava brz, jednostavan i siguran pristup računima komitenta putem mobilnog telefona koji ima pristup Internetu. Koristeći mobilno bankarstvo moguće je vršiti transakcije u bilo kojem trenutku, gdje god se nalazite.
Posebne pogodnosti usluge mKlik
- Prenos sredstava između računa korisnika kao i drugim licima u zemlji
- Izvršiti prenos sredstava na štednju ili uplatu rate kredita
- Pregledati transakcije na računima korisnika za proteklih 90 dana
- Upravljati mogućnošću plaćanja karticama putem Interneta
- Blokirati platnu karticu (u slučaju nestanka ili zloupotrebe)
- Vršiti konverziju sredstava u različite valute
- Pronaći najbližu poslovnicu ili bankomat NLB Banke
- Promijeniti PIN kod za mKlik
- Primiti poruke i obavještenja od Banke
Pregled limita za obavljanje elektronskih platnih transakcija putem mobilnog bankarstva
VRSTA LIMITA | mKlik |
Dnevni limiti za obavljanje elektronskih platnih naloga | 5.000 KM |
Interni prenosi između računa Komitenta u istoj valuti | Bez dnevnog limita |
Kupoprodaja EUR-BAM i obrnuto | Bez dnevnog limita |
Kupoprodaja ostalih valuta | 2.000 KM |
Nalozi na račune u Banci i eksterni nalozi | 5.000 KM |
Nalozi na račune Banke | 30.000 KM |
Nove funkcionalnosti usluge mKlik
- Mogućnost plaćanja režijskih računa samo jednim
klikom i - Otključavanje kartica za korišćenje u inostranstvu
Više informacija o načinu korišćenja novih funkcionalnosti možete vidjeti u
Kako početi sa korišćenjem
1. Podnesite zahtjev za korišćenje u NLB Banci
Za početak korišćenja potrebno je podnijeti zahtjev za korišćenje mobilnog bankarstva u najbližoj poslovnici Banke.
2. Primićete dva aktivaciona koda, po jedan u SMS i e-mail poruci
Nakon potpisivanja ugovora o korišćenju, u roku od 24 časa primićete dva aktivaciona koda: prvi putem SMSa i drugi na e-mail adresu (koje ste prijavili u Banci).
3. Instalirajte aplikaciju i unesite kodove
Na mobilnom telefonu otvorite Play Store ili App Store aplikaciju na mobilnom uređaju. Unesite u pretragu „mklik NLB Banka Banja Luka“ da biste pronašli aplikaciju.
Klikom na Install pokrenućete instalaciju programa. Nakon instalacije pojaviće se ikonica NLB mKlik.
4. Otvorite mKlik i odredite svoj PIN
Prilikom pokretanja aplikacije izborom opcije Postani korisnik pojaviće se dva polja za unos aktivacionih kodova. Prvi aktivacioni kod je dostavljen u SMS, a drugi u e-mail poruci na adresu korisnika. Nakon unosa kodova pojaviće se polje za unos korisničkog imena i PIN koda koje korisnik definiše po svojoj želji. Važno je da PIN kod treba da bude poznat samo Korisniku mobilnog bankarstva. Nakon definisanja PINa aplikacija je aktivna i spremna za korišćenje.
Informativni list za mobilno bankarstvo – mKlik – u primjeni do 31. 5. 2022.
Informativni list za mobilno bankarstvo – mKlik – u primjeni od 1. 6. 2022.
Mješoviti holding „Elektroprivreda Republike Srpske“, Matično preduzeće a.d. Trebinje, od 01.04.2021. godine obavlja snabdijevanje električnom energijom za kupce, što između ostalog podrazumijeva novi račun primaoca kao i novu pretplatničku šifru korisnika.
Svi komitenti koji su se ranije registrovali za prijem elektronskog računa kroz NLB mKlik, i koji žele nastaviti primati račune na ovaj način, potrebno je da izvrše novu registraciju elektronskog računa.
U meniju Elektronski računi kliknite na Pregled i izaberite dobavljača usluge tražeći broj računa definisan od strane preduzeća „Elektroprivreda Republike Srpske“.
Samo jednom popunite potrebne podatke i od narednog mjeseca će popunjene uplatnice sa svim podacima kao što su iznos, poziv na broj, svrha doznake i slično, stizati u aplikaciju.
Pogledajte Kratko uputstvo o korištenju opcije i odabiru potrebnih podataka za unos.
Info
Posjetite Vama najbližu poslovnicu ili se informišite na 0800 50 510.