NLB Banka

Servisi i usluge dostupni 24/7

Otvoreno 24 sata dnevno, svakog dana u sedmici

Ne želite gubiti vrijeme čekajući u redovima, trebate informacije o proizvodima i uslugama, stanju i promjenama na vašem računu, kao i finansijski savjet ili pomoć, mi u NLB Banci smo vam na raspolaganju 24 sata dnevno putem digitalnih kanala.

Zajedno ćemo pronaći najbolje rješenje za vas.

 

Dobro došli u NLB Banku

0800 50 510

Kontakt centar NLB Banke je tu za vas, svaki radni dan od 08 – 16 časova možete se obratiti za prvu bankarsku pomoć, prijavu gubitka/krađe platne kartice, kao i reset lozinke za elektronske servise. Poziv je besplatan!

helpdesk@nlb-rs.ba

Imate pitanje? Niste u mogućnosti doći u Banku na poziv zbog obnove dokumentacije? Promijenili ste adresu, broj telefona ili neki drugi podatak koji ste ranije dostavili Banci? Pišite nam.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Da li mogu da provjerim stanje na svom računu bez dolaska u poslovnicu?

Webinfo je besplatan servis namijenjen fizičkim i pravnim licima koja imaju otvoren račun u Banci, koji je NLB Banka Banja Luka razvila kako bi klijentima omogućila elektronski uvid u stanje i promjene po svim računima, 24 časa na dan.

Putem Webinfo servisa možete pratiti sve promjene po Vašim računima i kreditima, te otključati kartice za plaćanje putem Interneta.

Da li postoji jednostavniji način plaćanja računa i po mogućnosti bez dolaska u Banku?

Naravno. Koristeći našu uslugu mobilnog bankarstva NLB mKlik plaćajte vodu, struju, internet, telefon i ostale režijske račune samo jednim klikom.

Znamo da popunjavanje uplatnica može biti komplikovano i dosadno, da ne pominjemo vrijeme koje gubite čekajući u redu da platite račune. Zato smo Vam omogućili uslugu Elektronski računi u kojoj Vam se već popunjene uplatnice učitavaju u Vašu mobilnu banku.

Da li mogu da dobijem obavještenje kada primim uplatu na račun?

Koristeći SMS servis NLB Banke dobijate ažurna obavještenja o svim uplatama izvršenim na Vaš račun.

Takođe, SMS obavještenja možete primati za sva plaćanja izvršena Vašim debitnim ili kreditnim karticama. Svi korisnici SMS servisa dobijaju i SMS Plus paket koji pruža mogućnost slanja SMS poruka za prenos sredstava i predefinisana plaćanja ugovorena sa Bankom.

Potrebno je da pošaljem sredstva u inostranstvo, da li moram doći u poslovnicu?

Sva ino plaćanja možete vršiti putem NLB eClick servisa. Bilo da to radite deviznom doznakom ili putem Western Uniona, obe usluge dostupne su u eClick servisu.

Bez čekanja u redovima, na siguran, brz i jednostavan način izvršite plaćanje svojih obaveza, prenesite novac sa transakcionog na štedni račun, izvršite devizno plaćanje, kupovinu, prodaju ili konverziju valuta, uz minimalne naknade. 

Da li mogu da dobijem potvrdu o uplati izvršenoj kroz elektronski servis?

Za sve uplate izvršene kroz elektronske servise mKlik, mKlikpro i eClick imate mogućnost slanja i štampanja potvrde o izvršenoj transakciji koja je potpisana i ovjerena od strane Banke.

Posebne mjere za klijente pogođene pandemijom COVID - 19

 

U cilju podrške u prevazilaženju negativnih posljedica pandemije korona virusa, NLB Banka a.d. Banja Luka omogućava svim svojim klijentima koji su direktno ili indirektno pogođeni krizom odobrenje privremenih mjera u otplati kreditnih obaveza.

Saznaj više

Preduzeća i preduzetnici

Poslovanje u vrijeme pandemije donosi mnoge izazove svim pravnim licima. NLB Banka nudi podršku u okviru svojih mogućnosti i radi na razvoju servisa koji će olakšati poslovanje.

Nova usluga za pravna lica – mobilno bankarstvo NLB mKlikpro

NLB mKlikpro je mobilna aplikacija NLB Banke a.d. Banja Luka koja je dostupna svim pravnim licima koja žele pristupiti svojim finansijama gdje god i kada god to žele.

Svakodnevne bankarske usluge možete obavljati na jednostavan i lak način kako biste uštedjeli vrijeme i novac. Kreirana su video uputstva radi lakšeg korištenja aplikacije koja je dostupna za sve korisnike Android, iOS i Huawei telefona.

Da li moram u Banku slati spisak radnika za isplatu plata ili postoji mogućnost da to uradim samostalno?

Servisi koje nudi NLB Banka Banja Luka omogućavaju poslovanje sa Bankom koja je dostupna 24 sata na dan.

Pravna lica, koja banci dostavljaju spiskove plata za svoje radnike, po popunjavanju pristupnih obrazaca i instalaciji potrebnih sertifikata mogu da koriste servis elektronskog učitavanja spiskova plata. U tu svrhu zakonski zastupnik klijenta dodjeljuje ovlaštenja svom radniku ili radnicima koji će koristiti ovaj servis.

Dodatna mogućnost je korištenje elektronskog bankarstva NLB eClick za pravna lica koja omogućava da sa bilo kojeg mjesta koje ima pristup internetu, 24 časa dnevno, bez čekanja u redovima, na siguran, brz i jednostavan način izvršite plaćanje svojih obaveza, devizno plaćanje, kupovinu, prodaju ili konverziju valuta, uz minimalne naknade. Korisniku je omogućeno dobijanje informacija o stanju i promjenama na svim računima kod Banke.