Poštovani klijenti,
Ovim putem Vas obavještavamo da se u sredstvima informisanja pojavila informacija o identifikovanom masovnom phishing napadu usmjerenom ka korisnicima mobilnih telefona. Prevaranti se u SMS/iMessage/e-mail porukama lažno predstavljaju kao legitimne poštanske službe i navode žrtve da otkriju osjetljive informacije i privatne podatke, uključujući i one koje se odnose na detalje njihovih platnih kartica.
Važno je obratiti pažnju na sljedeće:
Uvjerljivost poruka:
Prevaranti šalju poruke koje vizuelno imitiraju komunikaciju od strane autentičnih trgovaca ili dostavljača. Ove poruke često sadrže sumnjive linkove koji vode do lažnih web-stranica.
Zahtjevi za ličnim podacima:
Na takvim web stranicama se uglavnom traži da unesete podatke o platnim karticama, kao i druge lične informacije poput imena, prezimena i adrese stanovanja.
Preporuke za zaštitu:
Nikada ne unosite podatke o platnim karticama na sumnjivim linkovima.
- Provjerite autentičnost e-mail i SMS poruka prije nego što preduzmete bilo kakve akcije.
- Koristite dvostruku verifikaciju identiteta gdje god je to moguće.
- Redovno ažurirajte svoj operativni sistem i antivirusni softver.
Ukoliko sumnjate da ste postali žrtva ovakve prevare i unijeli podatke vaše platne kartice, neophodno je da odmah kontaktirate centar za podršku vaše banke radi daljih uputstava i eventualne blokade kartice.
Klijenti NLB Banke a. d. Banja Luka mogu se obratiti putem besplatnog info broja:
0800 50 510
S poštovanjem,
NLB Banka a. d. Banja Luka