Poštovani klijenti,

Ovim putem Vas obavještavamo da se u sredstvima informisanja pojavila informacija o identifikovanom masovnom phishing napadu usmjerenom ka korisnicima mobilnih telefona. Prevaranti se u SMS/iMessage/e-mail porukama lažno predstavljaju kao legitimne poštanske službe i navode žrtve da otkriju osjetljive informacije i privatne podatke, uključujući i one koje se odnose na detalje njihovih platnih kartica.

Važno je obratiti pažnju na sljedeće:

Uvjerljivost poruka:
Prevaranti šalju poruke koje vizuelno imitiraju komunikaciju od strane autentičnih trgovaca ili dostavljača. Ove poruke često sadrže sumnjive linkove koji vode do lažnih web-stranica.

Zahtjevi za ličnim podacima:
Na takvim web stranicama se uglavnom traži da unesete podatke o platnim karticama, kao i druge lične informacije poput imena, prezimena i adrese stanovanja.

Preporuke za zaštitu:

Nikada ne unosite podatke o platnim karticama na sumnjivim linkovima.

  • Provjerite autentičnost e-mail i SMS poruka prije nego što preduzmete bilo kakve akcije.
  • Koristite dvostruku verifikaciju identiteta gdje god je to moguće.
  • Redovno ažurirajte svoj operativni sistem i antivirusni softver.

Ukoliko sumnjate da ste postali žrtva ovakve prevare i unijeli podatke vaše platne kartice, neophodno je da odmah kontaktirate centar za podršku vaše banke radi daljih uputstava i eventualne blokade kartice.

Klijenti NLB Banke a. d. Banja Luka mogu se obratiti putem besplatnog info broja:
0800 50 510

S poštovanjem,

NLB Banka a. d. Banja Luka

//