Pređi na sadržaj
Samostalni stručni saradnik za kontrolu usklađenosti poslovanja
Lokacija: Banja Luka
Tip:
Application deadline: 7.11.2025

Šta tražimo?

Radno mjesto : Samostalni stručni saradnik za kontrolu usklađenosti poslovanja, Služba za usklađenost poslovanja, Centrala Banke, Banja Luka - 1 izvršilac 

Ko smo mi?

Ako želite da radite u dinamičnom i po savremenim standardima uređenom poslovnom okruženju, u kojem se sa posebnom pažnjom brine o radnicima i njihovom stručnom usavršavanju, NLB Banka je pravo mjesto za vas! Naš uspjeh se, između ostalog, bazira na kvalitetu i entuzijazmu naših radnika. Cilj nam je da nastavimo zapošljavati i razvijati profesionalce, a od naših budućih radnika očekujemo stručnost, kreativnost i posvećenost zajedničkom cilju.

Potrebna stručna sprema:

  • VSS – Ekonomski fakultet / Pravni Fakultet / Fakultet bezbjednosnih nauka / drugi fakultet društvenog smjera

Potrebno radno iskustvo:

  • Minimum 2 godine
  • Poželjna posebna stručna znanja iz oblasti regulatorne usklađenosti, te poznavanja relevantnog zakonodavstva (domaćeg i/ili EU).

Posebni uslovi:

  •  kandidat nije osuđivan pravosnažnom presudom, niti se protiv njega vodi krivični postupak, sa izuzetkom za krivična djela iz oblasti sigurnosti saobraćaja;
  •   nezavisnost u radu i integritet;
  • aktivno znanje engleskog jezika;
  •  razvijene komunikacione vještine, vještine prezentacije, analitičke i organizacione vještine;
  •  Sposobnost rada sa više sektora i razumijevanje interdisciplinarnog okruženja (pravnog, tehnološkog, operativnog)
  • Spremnost na kontinuirano profesionalno usavršavanje
  •  aktivno znanje engleskog jezika;
  • vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač).

Glavna područja rada:

  • Praćenje regulatornog okvira – identifikacija i analiza zakona, podzakonskih akata i regulatornih zahtjeva relevantnih za poslovanje Banke,
  • Upravljanje rizikom usklađenosti – identifikacija, procjena i praćenje rizika neusklađenosti,
  • Savjetodavna podrška – pružanje mišljenja i preporuka u vezi sa regulatornom usklađenošću, etike i integriteta,
  • Usklađivanje internih akata – učestvovanje u izradi i revidiranju internih politika i procedura,
  • Kontrolne aktivnosti – sprovođenje redovnih i vanrednih kontrola usklađenosti poslovanja,
  • Sprečavanje i istraga prevara – učešće u postupcima prijave i sprovođenje istraga štetnih radnji,
  • Edukacija zaposlenih – organizovanje i sprovođenje edukacija o regulatornim zahtjevima, etici i integritetu, sprečavenje prevara,
  • Upravljanje sukobom interesa – identifikacija i upravljanje situacijama koje mogu dovesti do sukoba interesa,
  •  Aktivnosti u procesu procjene podobnosti članova organa upravljanja i ključnih zaposlenih,
  •  Usklađenost sa standardima Grupe – implementacija i praćenje politika i procedura.

Šta nudimo?

  • Naš fokus je na izgradnji kvalitetnih međuljudskih odnosa koji će doprinijeti uspješnom funkcionisanju timova.
  • Zaposlenicima nudimo uslove za lični i profesionalni razvoj kroz raznovrsne profesionalne edukacije.
  • Zaposlenici imaju jasne ciljeve u svom radu i samostalno uključuju vlastitu kreativnost i sposobnosti.

 

Kandidati pored navedenih uslova moraju da ispunjavaju i opšte uslove predviđene zakonom.

Prijave na oglas dostavljaju se zaključno sa 07.11.2025. godine. Uz prijavu, kandidati su dužni dostaviti i svoju biografiju.

Banka će o rezultatima oglasa obavijestiti samo kandidate koji uđu u uži izbor.

Sa kandidatima koji ispunjavaju uslove biće obavljen razgovor uz mogućnost testiranja.

 

Prijave na oglas se dostavljaju putem internet stranice Samoinicijativna prijava za posao